De leden stellen zich voor.

Sandra

Hoi allemaal,
In 2008 ben ik samen met mijn vriend op vakantie gegaan naar Kenia, Afrika. En natuurlijk moet er dan zo'n 'echt' fototoestel mee. Heb daar prachtige foto's gemaakt! Wel allemaal op de automatische stand, maar het gevoel was geboren.

Sindsdien ben ik bezig met fotograferen. Het willen weten hoe je je toestel moet instellen om de foto zo te krijgen als je hem wilt hebben is wat me nu vooral bezig houdt.

Heb nog niet echt iets gevonden wat ik het leukste vind om te fotograferen. Tot nu toe vind ik alles wel leuk. Ik ben bij de fotoclub gegaan zodat ik bezig blijf met fotograferen. Door het drukke leven wat ik op dit moment heb (werk, baby'tje en een druk sociaal leven) 'moet' ik zo nog regelmatig mijn camera pakken om op tijd alle opdrachten af te hebben. En ik vind het heerlijk om te doen!

ik wens jullie in ieder geval veel kijkplezier op onze site.