De leden stellen zich voor.

Huub

Al lange tijd maak ik foto's. Mijn eerste camera was een Praktica tl of zoiets. Leuk foto's maken, maar oppervlakkig. Meer alleen op vakantie en de rest van het jaar niet. Door mijn creatieve opleiding ben ik inmiddels een Nikon fm, mee gaan gebruiken voor projecten etc. Pas toen ik een jaar of 10 geleden bij CFC kwam, ben ik me in de techniek gaan verdiepen. Mijn voorkeur m.b.t. fotografie ligt bij de "podium" fotografie. Door een relatie met een regisseuse ben ik voor haar foto's gaan maken van voorstellingen en heb ik me daar steeds meer in verdiept. Inmiddels heb ik diverse koren, bands, muzikanten etc. voor mijn camera gehad. Tevens heb ik een voorkeur voor portret en model fotografie, studio fotografie dus, met lampen, zenders en achtergronden. Ook landschapsfotografie vind ik aantrekkelijk. De foto's maak ik nu, met een Nikon D700.