Welkom op de homepagina van de Chaamse fotoclub

Welkom bij de CFC !

De Chaamse Fotoclub is opgericht op 6 juni 2009. Met leden die het allemaal leuk vinden om te fotograferen, de resultaten samen bespreken en becommentariëren en er zo samen van te genieten. Er zitten ervaren en minder ervaren leden bij. Zo willen we van elkaar leren en begrijpen waarom een foto geslaagd is of dat er mogelijk nog verbeterd kan worden. We hebben eenmaal in de twee weken een clubavond waarop we foto’s bespreken, mogelijkheden van camera's toelichten of daadwerkelijk gaan fotograferen.

De voorzitter

Foto Expo 2024

Op zaterdag 1 en zondag 2 juni, van 11:00u tot 17:00u, organiseren wij weer onze jaarlijkse foto expositie, in Café Restaurant Bellevue.

Ook dit jaar exposeren wij onze 3 categorieën en mag u mee jureren door uw favoriete foto top 3 in te vullen per categorie.

De eerste categorie is de thema foto van dit jaar is “Minimalisme”. Met dit thema kan je natuurlijk alle kanten op.

In de categorie “fotoserie” heeft ieder lid een fotoserie van 3 foto’s die als 1 geheel beoordeeld worden. Deze worden getoond in een passe-partout om een uniforme uitstraling te creëren.

In de categorie “vrije foto’s” zijn er geen regels verbonden aan de foto’s of presentatie. Alles kan en mag.

Wij laten ook foto’s zien van verschillende opdrachten die we het afgelopen clubjaar hebben gemaakt, zoals Macro , Lijnenspel en Glaswerk

De expo vind ook dit jaar weer plaats in Café Restaurant Bellevue (Dorpstraat 27, Chaam).

U kunt kennis maken met een van de aanwezige leden of antwoord krijgen op uw vragen over de fotoclub. ( www.chaamsefotoclub.nl )

Kom gerust een kijkje nemen op een van deze twee dagen, en laat uw stem gelden.

Bestuur Chaamse fotoclub

Disclaimer voor www.chaamsefotoclub.nl

Op deze website geven we je een indruk van onze club. De site is vooral bedoeld voor praktische informatie ten behoeve van de leden.

De vereniging (KvK nr.20171321), hierna te noemen De Chaamse Fotoclub, verleent je hierbij toegang tot www.chaamsefotoclub.nl en publiceert hier ter informatie en vermaak teksten, afbeeldingen en andere materialen voor particuliere, niet-commerciële doeleinden.

De Chaamse Fotoclub behoudt zich daarbij het recht voor op elk moment de inhoud aan te passen of onderdelen te verwijderen zonder daarover aan jou mededeling te hoeven doen.

Beperkte aansprakelijkheid

De Chaamse Fotoclub spant zich in om de inhoud van www.chaamsefotoclub.nl zo vaak mogelijk te actualiseren en/of aan te vullen. Ondanks deze zorg en aandacht is het mogelijk dat inhoud onvolledig en/of onjuist is. Aanbieders van (pers)berichten dienen duidelijk aan te geven wat wel en niet voor publicatie bestemd is. Het bestuur bepaalt of een bericht al dan niet wordt opgenomen.

De op www.chaamsefotoclub.nl aangeboden materialen/info worden aangeboden zonder enige vorm van garantie of aanspraak op juistheid. Deze materialen/info kunnen op elk moment wijzigen zonder voorafgaande mededeling van De Chaamse Fotoclub.

Auteursrechten

Alle rechten van intellectuele eigendom betreffende deze materialen, met name foto's, liggen bij De Chaamse Fotoclub en/of haar lid/leden.

Kopiëren, verspreiden en elk ander gebruik van deze materialen is niet toegestaan zonder schriftelijke toestemming van De Chaamse Fotoclub en/of haar lid/leden, behoudens en slechts voor zover anders bepaald in regelingen van dwingend recht (zoals citaatrecht), tenzij bij specifieke materialen anders aangegeven is.

De site kan enkele auteursrechtenvrije foto's van derden bevatten. CC0. https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/

Overig

Indien je interesse hebt in de rechten op (een van de) foto's neem je contact met ons op via info@chaamsefotoclub.nl

Deze disclaimer kan van tijd tot tijd wijzigen.

AVG 2018

Mocht u een foto van uzelf tegenkomen op deze site en met de plaatsing ervan het niet eens zijn, laat het ons weten. Wij zullen de foto dan meteen verwijderen.